Кількість
|
Вартість
|
||
|
«Олімп» занурює гравців в боротьбу міст-держав Стародавньої Греції, в якій немає місця нагоди, зате не обійтися без допомоги богів. Крім планування військових походів і розвитку своїх держав, гравцям належить з раунду в раунд вирішувати, яким богам поклонятися на цей раз. Боги грецького пантеону милостиві і відповідають всім жерцям, ось тільки господарів жерців, які почали церемонії богослужіння, чекають більш щедрі дари божої ласки.
В Olympus немає місця нагоди, і всі події є результатом дій гравців. Кожен раунд гри проходить у дві фази.
У фазу поклоніння гравці по черзі виставляють по одній (зі своїх трьох) фішці жерця на одну з вільних клітин ігрового поля, що представляють одного з десяти богів Олімпу, починаючи таким чином церемонію богослужіння. Решта гравців можуть приєднатися до церемонії, додавши на дану клітку бога фішку свого жерця. Гравець, який почав церемонію, отримує більш широкі ігрові можливості, що надаються обраним богом. Наприклад, гравець, який почав церемонію поклоніння Гефестові, може побудувати до двох будівель, а приєдналися - тільки одне. Боги дозволяють посилювати характеристики Метрополії гравця (чисельність населення, рівень культури, військова сила, рівень видобутку зерна, оленини і риби) або виконувати спеціальні дії: будувати будівлі, атакувати суперників або отримувати переможні очки.
Будинки приносять переможні очки і дають або одноразові, або постійні ігрові можливості. Щоб побудувати певну будівлю, гравцеві необхідно мати у своєму розпорядженні відповідним рівнем культури і витратити потрібну кількість ресурсів. Всім гравцям перед грою видається по однаковому набору з 33-х карт будівель. Карти ще 12-ти будівель викладаються на ігрове поле; вони унікальні, і кожна з них є присутнім в грі в одному екземплярі.
Друга фаза раунду - підготовка до наступного раунду: гравці скидають зайві фішки ресурсів, забирають з ігрового поля фішки жерців, використовують властивості будівель (в тексті яких зазначено, що вони застосовуються в дану фазу) і перевіряють умови закінчення гри.
Набравши максимальний рівень в одній з характеристик своєї Метрополії, гравець отримує карту даного досягнення (і 2 переможних очки). Всього таких карт шість - по одній на характеристику. Коли чотири з них виявляться на руках у гравців, гра завершується, і переможцем оголошується гравець, який набрав найбільшу кількість очок.
комплектація:
ігрове поле
5 полів метрополій
183 карти:
165 карти будівель, 5 однакових набір карт п'яти різних кольорів (по 33 карти в кожному)
12 унікальних карт будівель
6 карт досягнень
25 фішок жерців (по 5 фішок п'яти різних кольорів)
35 міток (по 7 міток п'яти різних кольорів)
60 кубиків ресурсів (20 жовтих кубиків зерна, 20 червоних кубиків оленини, 20 синіх кубиків риби)
жетон першого гравця
правила гри