Кількість
|
Вартість
|
||
|
Увага! Це доповнення. Для гри Вам буде потрібно базова версія гри "Агентство" ЧАС ".
Сценарій «Таємниця" Ендьюранс "» змусить мерзнути в льодах Антарктики початку ХХ століття.
Історію корабля «Ендьюранс», вирушив до берегів Антарктиди в кінці 1914-го року в ході експедиції сера Ернеста Шеклтона, знає кожен англійський хлопчисько.
Шеклтон був одним з трьох полярних дослідників, які брали участь в негласної гонці за підкорення Південного полюса. В початку 1912-го року ця гонка закінчилася перемогою Руaля Амудсена і загибеллю Роберта Скотта. Шеклтону нічого не залишалося, як підняти ставки і спробувати встановити ще більш вражаючий рекорд: амбітний британець мав намір досягти Антарктиди і на собачих упряжках перетнути її від краю до краю через Південний полюс.
Однак його «Ендьюранс» не судилося кинути якір біля південного материка: корабель затисло, а потім розплющило льодами, що дрейфують. Начальнику експедиції і його команді довелося майже два роки боротися за життя, намагаючись повернутися назад. Небезпеки і пригоди, пережиті людьми, приреченими кожен день виживати в екстремальних природних умовах, лягли в основу книг і фільмів, а винахідливість, воля, лідерські якості та рішення, прийняті Шеклтоном під час цієї воістину епічної одіссеї, допомогли врятувати життя всіх членів експедиції.
У полярників є приказка: «Хочеш швидко і чітко досягти мети - клич Амундсена; потрібно провести наукові дослідження - шукай Скотта; але коли не знаєш, що робити, і ніщо вже не допомагає, валися на коліна і молі про Шеклтон ».
У сценарії «Таємниця" Ендьюранс "» агенти часу відправляться на легендарний корабель, адже там відбувається щось ну дуже дивне ...
Комплектація:
115 карти